Tuesday, January 29, 2013

Aku malu padaMU...

Kali pertama aku mendengar usrahnye di Malaysia.

Dikala itu, going to usrah was just part of my MUST go classes...kerna aku mencari...aku mencari apa yang perlu aku lakukan dengan hidupku...pun begitu, kerna mengerti kelemahan aku...aku akan pergi setiap 2 bulan...other times (if i do manage my time well) aku akan watch online...thanks to my sistos yang tek pernah jemu menghantar email dan links kepadaku...

Setiap kali aku mendengar khutbahnya aku pasti menitiskan airmata...acapkali aku yakin dia berkata2 tentang diriku...dia tahu segala kesilapanku yang tidak pernah aku kongsikan dengan sesiapa melainkan Allah...

Begitu juga dikali ini...maka ingin aku kongsikan video ini dengan semua...


Moga Allah memberkatinya atas segala ilmu dan peringatan yang dikongsikan ini. Moga Allah terus membimbing kita ke jalan yang diredhainya...Ameen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...