Friday, December 9, 2011

Salam teh tarik sume

Why I call it "My teh tarik life"?...coz gitulah aku melihat hidup nie ~ creamy, sweet and wajib ada setiap hari ~ also de fact I'm addicted to it...lolz

Cite pasal teh tarik nie...adalaka ianya pahit, adakalanye manis, adalakanye tawar...and there are times it's just perfect, especially jika cik bedah (my mom) yang buek ~we call it teh bisa...hehehehe

How you enjoy it is up to you...aku suke bersama teman n keluarga (walaupun hubbyku alergi pada teh tarik)...kalu nak buih lebih, tarik bagi lebih...tak nak buih langsung pun boleh...

Yang paling penting...it's made in Malaysia ~ macam aku juga (kembang kuncup hidungku bangga ngan diri sendiri)....

Sepanjang XX (FYI I am still young ok!!) years of my life, banyak yang telah kupelajari...andai diberi peluang untuk mengubah any of it...NO WAY!!! I am who I am today coz how I've lived my life and I will not live it any differently...

Jadi aku harap, aku dapat berkongsi teladan and pengajaran yang hidup berikan padaku dengan semua yang sudi...manalah tahu andai ianya dapat membantu mereka yang mencari makna kehidupan seperti aku ini ^^ I really have no plan nor do I know how to do this...but I'm keeping an open mind and my class half-full...Nie kali pertama nak ber'blog'..jadi silalah beri tunjuk ajar padaku....

Ada banyak benda nak cite...tapi nantikan entry ku yang seterusnye ye...bila? apa cer-nye? aku pun tak tahu lagi...life is a ride, so just enjoy it ok...cherios;P


~XOXO~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...